ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚCI
1.Jak złożyć zamówienie?
W celu złożenia zamówienia przez stronę internetową wapteka.pl należy:
1. Odszukać produkt na stronie www.wapteka.pl
2. Dodać produkt do koszyka.
3. W ten sam sposób należy dodać wszystkie produkty, które chcemy zamówić.
4. Po skompletowaniu zamówienia, należy kliknąć w ikonę koszyka (w prawym górnym rogu).
5. W koszyku należy przystąpić do realizacji zamówienia klikając "Dostawa i płatność".
6. Po lewej stronie należy zalogować się na swoje konto lub wypełnić dane kupującego.
7. Następnie prosimy wybrać metodę dostawy, sposób płatności oraz zaakceptować regulamin.
8. Zatwierdzić zamówienie przyciskiem "Zamawiam i płacę".
Potwierdzenie poprawnie złożonego zamówienia powinno pojawić się na skrzynce mailowej.
2. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało poprawnie zapisane?
Po poprawnym złożeniu zamówienia, automatycznie zostanie wygenerowana wiadomość e-mail na adres podany podczas dokonywania zakupów wraz z numerem zamówienia i jego bieżącym statusem („oczekuje na realizację”).
3. Czy dostanę dowód zakupu?
Fakturę za zakupy wystawiamy elektronicznie. Dokument jest wysyłany na wskazany w zamówieniu adres mailowy w formacie pdf.
Wyjątkowo, w sytuacji odbioru osobistego w aptece przy ul. Obywatelskiej 128/152 w Łodzi, paragon lub faktura wystawiana jest w formie papierowej.
4. Czy można anulować zamówienie?
W przypadku rezygnacji z zamówienia należy zgłosić ten fakt wiadomością e-mail bądź telefonicznie. Zamówienie może usunąć jedynie pracownik apteki internetowej.
Jeśli zamówienie zostało wysłane, nie można dokonać jego anulacji.
5. Czy adres dostawy może być inny niż adres podany przy rejestracji konta?
Adres do wysyłki może być inny przy każdym kolejnym zamówieniu. Wypełniając formularz zamówienia należy wybrać adres z listy lub podać go na nowo.
6. Jaki jest aktualny koszt i termin dostawy produktów?
Wszystkie informacje na temat dostępnych form przesyłki oraz aktualny cennik znajdują się w zakładce "Wysyłka i Zwroty"
7. Czy apteka wystawia faktury z odroczonym terminem płatności?
Niestety apteka internetowa nie wystawia faktur z odroczonym terminem płatności.
8. Prawdopodobnie nie została dokonana płatność przed Przelewy24, ponieważ wystąpił błąd. Co mam zrobić?
Proszę o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta - podpowiemy jak dokonać ponownie płatności.
9. Czy jest możliwość łączenia zamówień lub dołączenia do złożonego zamówienia kolejnego produktu?
Niestety, złożone zamówienie nie może być modyfikowane. Nie możemy dodawać ani odejmować produktów, również dwa złożone zamówienia nie mogą zostać połączone w jedno.
10. W jaki sposób zabezpieczane są produkty podczas transportu w Waptece?
Produkty wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej zabezpieczone są folią bąbelkową i zapakowane w karton lub foliopak. Puste przestrzenie wypełnione są papierem pakowym.
11. Dlaczego zawartość koszyka znika po pewnym czasie?
Niestety, produkty dodane do koszyka pozostają w nim tylko przez określony czas. Jest to ściśle związane z systemem apteki internetowej oraz ciągłą aktualizacja stanów magazynowych.
12. Czy wysyłacie produkty za granicę?
Niestety aktualnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Jeżeli pojawi się taka możliwość, stosowna informacja pojawi się na naszej stronie internetowej.
13. Czy inna osoba może za mnie odebrać zamówienie z apteki stacjonarnej?
Każde zamówienie z odbiorem osobistym może odebrać osoba pełnoletnia posiadająca numer zamówienia oraz kod odbioru (wysyłany mailem oraz smsem).
14. Czy można zmienić formę płatności z przelewu na „za pobraniem”?
Niestety, nie możemy zmienić formy płatności dla złożonego zamówienia.
15. Czy można odebrać zamówienie w aptece stacjonarnej?
Tak, podczas składania zamówienia, jedną z dostępnych form dostawy jest odbiór osobisty w wybranej z listy aptece stacjonarnej.
16. Skąd mam wiedzieć, czy moja paczka jest już gotowa do odbioru w aptece stacjonarnej?
Powiadomienie o gotowości paczki do odbioru wysyłane jest drogą elektroniczną (na adres mailowy podany podczas składania zamówienia) oraz poprzez wiadomość sms (na numer telefonu podany podczas składania zamówienia).
17. Zamówienie zostało do mnie wysłane, ale paczki do tej pory nie otrzymałem, co mogę zrobić?
Należy skontaktować się z nami poprzez wiadomość e-mail, bądź telefonicznie. Skontaktujemy się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia sprawy.
18. Czy można zapłacić przelewem tradycyjnym oraz gdzie znajdę numer konta bankowego?
Tak, taka forma płatności jest dostępna w naszej aptece internetowej. Dane do przelewu dostępne są w zakładce "Wysyłka i Zwroty", informacje te również wysyłane są drogą mailową, po złożeniu zamówienia.
CENY, OFERTA
1. Czy mogę otrzymać informacje odnośnie cen i dostępności leków na receptę w aptekach stacjonarnych?
W sprawie cen i dostępności leków na receptę prosimy o kontakt z wybraną apteką stacjonarną.
2. Czy ceny i asortyment w aptekach stacjonarnych jest taki sam jak w aptece internetowej?
Apteka internetowa Wapteka posiada inną ofertę produktową oraz ceny niż apteki stacjonarne. Widoczna oferta obowiązuje tylko podczas składania zamówienia poprzez stronę apteki www.wapteka.pl
3. Czy apteka internetowa oferuje kartę stałego klienta lub inną formę rabatów?
Niestety z uwagi na obowiązujące nas przepisy Prawa Farmaceutycznego nie możemy udzielać rabatów oraz prowadzić programów lojalnościowych.
4. Czy jest możliwość wyboru odpowiedniego koloru / wersji produktu, który chcę zamówić?
Zgodnie z informacją podaną na naszej stronie, nie mamy możliwości wyboru konkretnej wersji produktu.
5. Kiedy będzie dostępny produkt, na który czekam?
Jeśli nie ma braków u producenta lub w hurtowniach, produkt powinien pojawić się w aptece w najbliższym czasie. Zachęcamy do kliknięcia w przycisk „powiadom o dostawie” – jeśli produkt pojawi się na stanie magazynowym, otrzymają Państwo wiadomość mailową.
6. Czy mogę zamówić u Was leki na receptę ?
W naszej ofercie nie posiadamy leków na receptę. W celu uzyskania informacji o lekach na receptę, prosimy o kontakt z naszą wybraną apteką stacjonarną.
ZWROTY, REKLAMACJE
1. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia reklamacji drogą mailową, jednak zwykle ten czas jest o wiele krótszy.
2. Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji?
Czas na zgłoszenie reklamacji to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Najlepiej, gdy reklamacja zostanie zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu wady produktu.
3. Co zrobić, gdy zobaczę, że przesyłka jest uszkodzona?
Fakt ten należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta w możliwie najkrótszym czasie od dnia otrzymania przesyłki. Celem usprawnienia procesu reklamacji należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
4. Co zrobić, gdy zawartość paczki jest inna niż zamówiona, bądź niekompletna?
Ten fakt należy zgłosić bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta najlepiej drogą mailową na adres [email protected]
5. Czy mam możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera?
Gdy przesyłka posiada oznaki naruszenia, kurier jest zobowiązany poczekać, aż sprawdzimy stan i zawartość paczki w jego obecności. Jest to nawet zalecane ze strony naszej firmy, gdyż znacznie ułatwia to ewentualne reklamacje.
6. Przysługuje mi odstąpienie od umowy, jak mogę zrezygnować z zamówienia?
Czas na odstąpienie od umowy (nawet bez podania przyczyny) wynosi 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Prosimy o dokonanie zwrotu produktu lub całej paczki wraz z formularzem „Odstąpienia od umowy” na adres naszej apteki internetowej. Należy pamiętać, że zgodnie z art. 96 ust.7 ustawy o Prawie Farmaceutycznym, nie jest możliwe przyjęcie zwrotu leku, wyrobu medycznego oraz środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego.
7. Czy wszystkie produkty mogę zwrócić do apteki?
Nieotwarty produkt można zwrócić do naszej apteki w przeciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Należy pamiętać, że zgodnie z art. 96 ust.7 ustawy o Prawie Farmaceutycznym, nie jest możliwe przyjęcie zwrotu leku, wyrobu medycznego oraz środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego.
8. Otrzymałem zniszczoną przesyłkę. Dlaczego muszę spisać protokół szkody?
Zgodnie z regulaminem Wapteki, w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego uszkodzonej przesyłki, niezbędne jest spisanie protokołu szkody z firmą kurierską. Protokół szkody to dokument potwierdzający fakt uszkodzenia przesyłki podczas transportu i priorytetowy dowód w procesie reklamacyjnym.
Informacje
Pomoc
Inne
© 2024 wapteka.pl - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Born in Dotandspot.pl